2012-07-11 | 15:16:35

yesterday.

ojoj, gårdagen va en mycket bra dag! fick lite sovmorgon innan jag och erika tog oss till västerås för lite shopping. vi började med lunch, super god buffe med thaimat, hur gott som helst! sen vart det shopping, mest på gina men lite på bikbok också. så skönt att ha erika med som smakråd (jag som är så otjejig man kan bli) när vi kom hem igen hade vi bestämt oss för att ta en springtur .. härligt när det började spöregna. men det hindrade inte oss. när jag kom hem blev det en varm dusch innan jag kröp ner i min onepeace, kikade film och käkade jordgubbar. somnade (två timmar) innan vi käkade mat, det blev visst en kebabrulle .. det är ju trots allt semester? idag har jag inte gjort så mycket. tvättat och fixat lite i lyan och sen kikat på "en fyra för tre" så jävla bra! ikväll blir det en ridtur och god mat med älskling. älskar att ha semester!
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: