2012-07-03 | 20:54:48

when you fall in love with someone, everything about them becomes beautiful

jag sitter här och känner mig lite små lycklig, dagen på jobbet va seg och jag bara längtade efter att få sluta. det har ju varit så fint väder idag! när jag slutat åkte jag till coop för att hämta mitt paket (fina kläder från gina tricot) sen hämtade jag upp kära erika, äntligen fick jag träffa henne! sen stannade vi på statoil, tankade, köpte en festis och lite godis. när vi kom till stallet tror jag sacke va lika glad och se mig som jag va glad att se honom. skrittade ut på en häst som hade halft damp för han hade så mycket överskotts energi och erika fotade. jag älskar bilderna och blir varm i hela kroppen när jag ser dom. när jag släppt av henne och kom hem städade jag och diskade medans jag kikade på big brother och nu sitter jag och laddar inför dubbelavsnitt av the big bang theory och ska nog lyxa till det med lite jordgubbar. imorgon efter jobbet kommer hovslagaren till sacke och sen blir det en power walk med erika också. bra dag .. lycklig tjej! 
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: