2012-07-01 | 17:16:07

we found love in a hopeless place

är äntligen hemma och har äntligen satt mig i soffan. dock var det en riktigt bra dag på jobbet idag och gästerna va riktigt nöjda. men jag är såååå trött! och det lustiga är att imorgon blir det ännu ett 14 timmars pass (!!!!!) please kill me! men jag är inte bitter! åkte direkt till stallet, red zeke och pysslade om mitt hjärtebus. åkte och handlade lite och hamnade framför big brother när jag kom hem. har så sjukt mycket abstines av vampire diaries, längtar ihjäl mig tills det börjar igen! nu ska jag städa och plocka lite innan jag ska dö i soffan igen. ikväll ska jag om min kära sambo mysa i soffan. det blir varma mackor, kräm och mjölk till "middag" och till fotbollen ikväll blir det jordnötsringar, chips, jordgubbar och körsbär. mums! strosar runt i eriks nike tröja (älska oversize) och bara trivs. och så har jag håret uppsatt i en hög hästsvans, nice. längtar grymt mycket till semestern så jag kan komma igång och trända igen. orkar verkligen inte det nu när jag jobbar så mycket.
just do it.
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: