2012-07-17 | 20:01:11

vilket j*vla busväder!

jag och erika tog oss hem till mamsen idag. köpte med oss en varsin sallad, loka och en chokladkaka att dela på. när vi kom tid käkade vi lunch med mamma och daniel och han sola i vad .. 10 min? innan molnen tog över. men det stoppade inte oss, vi satt ute och myste och pratade en massa. sen hoppade vi studsmatta och skrattade som små barn, erika gör mig såå glad! sen började det helt plötsligt åska och då satt vi oss på alltanen istället. shit vilket väder, det åskade och blixtrade så mycket att det kändes i marken .. jätte kul .. både jag och mamma som är så sjukt rädda för blixten. men vi satt och käkade choklad och spelade kort en stund ändå. den följde erika med mig och stor handlade och när vi kom hem käkade vi glass framför "en fyra för tre", nu sitter jag åter igen framför en massa serier och har precis ätit tacos och lyxat till det med en cider till! det är ju trots allt semester! nu ska jag äta glass och sen njuta av två avsnitt av the big bang theory!
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: