2012-07-02 | 08:48:56

vi har alla samma färg på hjärtat

åh fyfan va trött jag är. det känns som om någon har kört över mig, backat tillbaka och sen kört över mig igen. idag har jag verkligen ont i hela kroppen. kvällen igår va riktigt mysig. fick äta middag själv för jag va så hungrig och erik skulle komma hem så sent men sen myste vi framför fotbollen med jordgubbar, choklad och jordnötsringar, vardagsmys. sjäkvklart är jag super glad att spanien vann .. ramos .. mums på han! sitter på jobbet och ska vara här till typ 23.00 och sen börja jobba kl 6 imorgon igen .. hur ska detta gå? ge mig semester någon! nu ska jag äta frukost innan jag tar i med hårdhandskarna. idag glider jag runt i erika nike tröja, mina leggins, grå mjukiströja och mina rosa träningsskor från nike. skööönt.
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: