2012-07-03 | 08:57:33

stay away from the cookies

 
jahaja, god morgon får man väl säga! eller inte .. idag är det som om någon har kört över mig och kört fram och tillbaka typ 10 gånger .. please kill me .. jag har verkligen ont i hela kroppen idag. känns sådär att jobba 14 timmar igår, somna 24.00 och sen kliva upp 04.45 .. mör tjej. har iallafall precis smällt i mig lite frukost, så sjukt gott, det är nog det bästa med mitt jobb, att man får äta hotell frukost varje dag :) slutar iallfall 14.30 idag. då ska jag hem och hämta kameran och min kära erika som jag äntligen får träffa igen! sen ska vi ut till stallet och pyssla om min bäbis och hon ska fota oss lite idag. sen när jag kommer hem blir det fin middag men grillda kyckling, pommes och BBQ sås .. lyx! och kanske en springtur om kroppen pallar. i need vacation now!
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: