2012-07-13 | 16:47:16

rubrik

för en gångs skull så är det hyffsat fint väder. började med en riktigt bra frukost, vaniljyoghurt med vindruvor och jordgubbar samt två finn krisp, breakfast like a champion. sen hann jag med och sola lite innan det blev för mycket moln och blev ganska kallt. sen blev det mys framför big brother och lite städning innan jag drog ut på en springtur ner till mamsen för att hämta bilen så jag kunde åka till stallet. red ut en sväng med cathrine och christell .. kul att det åskade .. jag som inte alls är rädd för åskan (!?!?!?!) men vi lyckades nog klara oss undan det ganska bra ändå. jag och sacke bråkade lite för det va en viss liten häst som va pigg och inte alls ville lyssna på mig idag. påvägen hem stannade jag och handlade lite och när jag kom hem blev det springtur nummer två, boooooooya! nu sitter jag ny duschad i soffan framför "en fyra för tre" och ska snart börja laga mat. ikväll blir det fläskfilé med pommes och bea och efter det blir det chips och dipp. bra dag helt enkelt!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: