2012-07-04 | 20:40:12

little miss fix it

blev en snabb sväng i stallet idag, sacke ponken va på riktigt mys humör så det vart en massa puss och gos och så käkade han lite gräs i det fina vädret. hann träffa erika en stund innan hon lämnar mig tre dagar (igen!) men vi har mycket roligt planerat inför sommaren! grönan + heldag i stockholm, mys hemma hos mamma och shopping i västerås, cant wait! när jag kom hem blev det en springtur, det gick tungt idag men jag pallrade mig ut och det är tanken som räknas! sen blev det god mat med min man, kyckling med pommes, ugsbakad tomat och fetaostcreme och gissa vad det blev till .. en cider! det kallar jag lyx! nu sitter jag framför tvn med vattenmelon, körsbär och vindruvor .. både nyttigt och gott! imorgon blir det jobb, en ridtur och sen ska vi kika på kattunge! yaaaay! nu ska jag fortsätta lyxa. puss på er!
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: