2012-07-06 | 21:04:08

im gonna pick up the peaces and build a lego house, if things go wrong we can knock it down

 
jahaja, vad är det för duktig liten tjej som sitter här? jo jag, tog mig ut och sprang. låg i sängen och tittade på how i meet your mother och kände "vafan?! klart jag måste ut och springa" så jag gjorde det. tror dock att jag håller på att bli sjuk för jag får lite ont i halsen, men det spelar väl ingen roll än så länge. nyduschad sitter jag nu i min onepeace och myser. har ätit ett äpple och fått i mig ett stort glas vatten, hur kommer det sig att det är godare att äta äpple som jocke med kniven? (alltså med kniv) men nu tänker jag faktiskt ta mig lilla cider som ligger i kylskåpet och skriker mitt namn, nu har jag ju trots all f*cking semeeeeester! sen ska jag och erik kika på "this means war", hoppas bara jag orkar hålla mig vaken hela filmen + att jag inte får glömma att göra mina 100 situps som jag gör varje kväll. imorgon blir det en promenad till systemet, handla lite, städa och rida och lite fest på kvällen .. mycket bra start på semestern om jag får säga det själv! hörs imorgon!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: