2012-07-05 | 20:55:02

dansa för glädjen, dansa till musiken

fan va grymt, jag tog mig ut på en springtur idag igen. dock blev det lite kortare men med snabbare tempo, allt går med bra musik pumpandes i öronen. nu ska jag göra 100 situps och lite andra övningar innan jag hoppar in i duschen. hann inte rida idag men va upp och pysslade om busen lite. skjutsade erik och simon till golfbanan i orresta så gissa vem som ska bli bjuden på mat imorgon .. jo jag! think im in the mood for chines food! är som sagt riktigt glad för att vi har varit och hälsat på vår lilla kissemiss idag, han är sötast i världen. har slängt i mig lite kvällsmat i form av två smörgåsar och yoghurt med vindruvor i. nu blir det duschen och big brother och äta upp resten av den goda frukten från igår. imorgon är sista arbetsdagen sen checkar jag ut och tar semester! det ska firas med en cider och god mat! puss på det!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: