2011-10-11 | 19:41:08

what am i gonna do when the best part of me was always you?

ligger och klinkar på min sprillans nya dator min kära mor och daniel införskaffat till mig. har gjort lite förändringar på bloggen, vilket kommer synas om en stund. nu var det väldans länge sen jag skrev här igen. och ganska mycket har hänt sen dess .. jag menar .. jag har ju trots att gått och blivit vuxen, hela 20 år! har blivit firad och både kär familj och kära vänner, vilket gillas. som en väldigt bra början på mitt liv som vuxen 20åring så har jag och erik gått och skaffat oss en lägenhet .. oj oj oj. den 1a december blir han min sambo, visst klingar det bra? förövrigt ligger jag rakt upp och ner i sängen och försöker att inte somna. har vairt ute på en riktigt mysig ridtur i solen idag, galoppera på ängar sitter aldrig fel. smutsig som jag är ska jag kasta mig i duschen och bädda ner mig i sängen med mina nötter, frågan är bara .. fotboll eller desperata hemmafruar? välkommen tillbaka bloggen!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: