2011-10-28 | 19:33:57

that someone could be so important, that without them you feel like nothing

har slängt mig i sängen som en soffpotatis .. kastade i mig mat från vita elefanten som om jag aldrig sett mat förut. har iallafall haft en supermysig fredag på jobbet, snabb och skön. efter jobber åkte jag till stallet. fixade sacke och elsa, red ut en sväng och mös med micha som hade kameran i högsta hugg idag. åkte och hämtade erik och åkte till coop, ikväll blir det chips och dipp framför idol som en riktig svennebanan. samtidigt håller jag tummarna för mina innebandytjejer som är och spelar match. imorgon ska jag sova så mycket jag bara kan, kika på erik's match och mysa hemma hos mamma. på söndag blir det kryssning med mina kära kollegor. förutom en massa onödigt dravell har jag faktiskt något viktigt att berätta .. jag har faktiskt gått och skaffat mig en fast anställning som frukost värdinna! det kan fan inte bli bättre! trots att mitt liv är så bra, jag menar .. har världes bästa pojkvän, världens finaste häst, världens bästa familj, världens underbaraste vänner, har äntligen fått lägenhet och fast jobb .. ändå stannar jag upp och gråter mitt i skratten.
1 Kommentarer
Anonym:

hejhej:) skulle du kunna lägga till mig som vän på facebook, jag heter Dennis Junior Dynesius@fb det skulle vara as gulligt och snällt av dig:$

2011-10-29 | 08:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: