2011-10-31 | 21:29:20

she'll never smile unless she's high

sådärja, då var man hemma efter att ha gjort en tripp ute på havet då och måste medge att jag känner mig ganska schliten, trots den lilla mängden alkohol. dock är det skönt att vara hemma igen. känner mig som en uppblåst ballong med tanke på att man äter mer än vanligt när man är på kryssning så nu är det fan dags att ta tag med hårdhandskarna igen! helgen har annars varit lugn. efter jobbet i fredags vart det stallet för att fixa sacke och elsa sen vita elefanten och fredagsmys med min kille. på lördagen löshoppade jag och micha sacke, ska sno bilder från henne så ni får se det ( hon har också tagit de fina bilderna i inlägget nedanför ). sen åkte jag för att möta upp sandra och kika på eriks match. efter det åkte jag och mamma och handlade, det blev varma mackor till kvällsmat. sedan hade vi något typ av hemma/familje disco hemma i vardagsrummet medans vi dunkade loreen-sober i högtalarna. somnade iallafall tidigt och vaknade pigg på söndagen. for till stallet runt tio, red en sväng och fotade innan det bar av på kryssning. nu ska jag städa eriks fina ungkarlsrum innan jag slänger min slitna kropp i säng. vad vore livet utan musik?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: