2011-10-14 | 19:53:52

im dancing with tears in my eyes, with every move i die

fortsätter på detta braiga sätt och fortsätter med bloggandet ett litet tag till, det är ju så det har fungerat förut. har haft en riktigt nice fredag måste jag säga. den som uppfann presentkort borde få en stor fet kyss! jobbade 11-13 .. jobbig dag? men duktig som jag är var jag i stallet två timmar i morse och fixade fyra hästar, plus poäng till mig! när jag slutat min otroligt jobbiga arbetsdag bar det iväg mot västerås med älskling. råkade bränna lite för mycket pengar på IKEA kanske, men vem fan bryr sig? som sagt, presentkort är en jäkligt bra grej! införskaffade mig en kofta, två ringar, en stall vinterjacka + skydd med teddyludd inuti utan att spendera en krona. kom hem efter att ha varit på ica maci för att införskaffa kvällens fredagsmys .. godis! har varit ute på en ridutr med ella och cathrine och nu sitter jag här. ska slänga mig in i duschen och bänka mig framför idol och hålla tummarna för amanda. gillar min nya skjorta!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: