2011-10-24 | 21:41:49

if someone tries to bring you down, it only means you're above them

jag tror (helt seriöst) att det inte finns en enda del på min kropp som inte gör ont just nu. det känns riktigt skönt att äntligen få krypa ner i sängen. har haft en riktigt skön dag på jobbet som gick välidgt fort. efter jobbet for jag till stallet och red till ridhuset med micha och lina. min häst är seriöst så grymt duktig. han gick riktigt fint idag, vilket behövdes. det lustiga (och helt idiotiska) är att vi hoppade 1,25 igår .. idag hoppade vi hela 50 cm .. och gissa vad? jag ramlade tamme fan av! bra tjej! har iallafall äntligen kommit hem och krypit ner i sängen. ligger och äter naturgodis och kikar på sista transformers filmen. imorgon jobbar jag till sju så det blir ingen innebandy och ingen ridning. måste faktiskt säga att jag är så sjukt glad att jag flyttade mitt hjärtebus till ullbro, jag menar .. att veta att det finns folk som bryr sig om min häst + att få träffa underbara människor varje dag är inte helt fel! trött tjej måste vila, puss på er mina fina läsare!
1 Kommentarer
Micha Inerud<3:

Sötnöt! :) Kan tala om att vi alla andra i stallet är sjukt glada att du flyttade hit med!<3

2011-10-24 | 22:01:44
URL: http://unniochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: