2011-10-23 | 20:09:44

i wish i could still call you my friend

nu sitter jag här och känner hur söndagsångesten kommer krypandes över mig. vill fortsätta vara ledig. det har varit grymt skönt att bara göra ingenting den här helgen. va i stallet klockan sju imorse och det är jäkla mysigt attt mötas av gnäggande hästar på morgonkvisten. kom hem igen vid halv 10 och kröp ner i sängen igen. att ligga om mysa med min sambo hela dagen va inte helt fel. åkte upp till stallet igen för att rida mitt hjärtebus och jag måste bara tacka micha för de fina bilderna.  min häst är riktigt duktig och så grymt snäll, det spelar ingen roll hur fel vi kommer emot hindret så hoppar han alltid! idag kom vi upp på 1,25 vilket är rekord för oss båda två. tycker faktiskt att det är lite lustigt att vi hoppar så högt, jag som aldrig har tyckt om att hoppa är inte ett dugg rädd ;o imorgon är det iallfall dags för jobb igen och efter det blir det stallet. jaja, medans erik har varit på borta match så har jag lyxat med en kycklingsallad från misto uno och lite naturgodis efter det. nu ska jag kasta mig i duschen och krypa ner i sängen med min kille.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: