2011-10-22 | 18:32:58

i was broken and alone, still im feeling cold


nu är det faktiskt så pass illa att jag får bjuda på en ur usel bild idag men så är det och såhär ser jag ut för tillfället. glider runt i mjukis byxor och eriks tröja som är på tok för stor! måste säga att det är ruskigt skönt att inte ha en massa saker planerade den här helgen. inge jobb, inge match och inge festande. igår vart det en kort dag på jobbet, vilket gillas. sen vart det en snabbis i stallet och sedan fredagsmys hemma med min fina familj! tacos, idol och chips .. det kan inte bli så mycket bättre. vaknade vid tio idag och glodde på sex and the city fram till tolv typ, beställde mat från onlinepizza och slappade på soffan. rensade lite på rummet inför flytten, städade och tvättde lite innan jag åkte till stallet. det blev en uteritt med micha, elle och cathrine. de sista tre dagarna har varit sådär måste jag säga .. min häst har haft ont i magen. dock mår han bra nu, vilket jag uppskattar. men måste iallafall säga att man vet inte vad man har förns det går upp för en att det kan tas ifrån en hur lätt som helst! nu är jag iallafall hemma och inväntar fläskytterfilé, pommes och bea .. inte illa pinkat sådär en lördagkväll. sen blir det film och godis med min sambo. måste bli bättre på det här med bloggandet, men så är det när man har för mycket annat att tänka på.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: