2011-10-15 | 11:46:24

feel the heart beat in my mind

vem fan kliver upp klockan sju en lördag morgon? jo det ska jag tala om för er. JAG! har haft såkallad stallhelg och kom inte hem förns nu. som grädden på moset fick jag ställa mig och krapa rutor för att överhuvudtaget kunna se något. kom ut och red vid kvart över 8 iallafall och var bara tvungen att ta kort på mitt hjärtebus som va så fin idag! red ut en sväng och tog sen några skutt i paddocken. nu ska jag slänga i min lite mat och tagga inför match. är riktigt taggad och sugen på kvällens festligeheter. efter våran match ska jag glo på eriks match sen blir det bastu, mat och dricka med tjejerna. jag kommer ha en toppenkväll!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: