2011-03-21 | 14:03:54

you're not invited to the other side of sanity

fan va länge sen det va jag satt här och funderade. har verkligen inte haft tid eller lust. nu börjar dock humöret vända och känner att jag är påväg upp från svackan. har jobbat äckligt mycket och känner mig slut på energi. något som gör mig glad är iallafall det fina vädret! idag är jag ledig efter att ha jobbat hela helgen. har varit ut på en ridtur med maggan som sällskap och så hamnade jag såklart här. har verkligen inte lust att göra något eftersom jag verkligen inte måste ;) ska lägga mig på soffan ett tag, skjutsa erik och sen blir det faktiskt en springtur. imorgon hoppas jag att jag får träffa min älskade amalia och så blir det ett tandläkarbesök innan jobbet. suck. måste erkänna att mitt liv är jävligt tråkigt, innehåller mest jobb och ridning! längtar dock tills erik kommer hit ikväll! du är raderad och jag ångar att jag någonsin ödslade min tid på någon som du.
1 Kommentarer
Fia:

Fan vad konstigt det känns att se dej så...vuxen. :)

Betyder det att jag blivit gammal och grå kanske..?

2011-05-25 | 10:38:35
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: