2011-03-07 | 15:19:00

you brought me back to life, took my pain unspoken

känner mig ganska så frustrerad! ville verkligen komma iväg till stallet i tid .. och biljäveln startar inte?! så får sitta och vänta på att daniel kommer hem. får iallafall sällskap av amanda till stallet vilket blir trevligt. idag har jag solat och mys med amalia, min amalia! och nu ska jag kasta i mig något att käka och sen dammsuga bilen .. lyllos mig. ikväll blir det en springtur och jag håller väll tummarna för att man inte ramlar och slår ihjäl sig med tanka på att det är snorhalt överallt .. sen har jag sån tur att jag får sova med min fina kille. usch, känner mig jätte frustrearad och stressad, det funkar inte när tidsplanen inte stämmer in med planeringen! och som grädden på moset är solen borta?! döda mig. imorgon blir det iallafall jobb, stallet och innebandyträning! jag är fan bitter!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: