2011-03-14 | 17:58:56

me for you and you for me

vilken helg säger jag bara .. känner mig helt slut. i fredags vart det fredagsmys med erik ( tjockisar som vi är ) svullade vi chips och dipp! somnade as tidigt, vilket behövdes. skjutsade erik till ilian, tog en ridtur på min damphäst i bara tjocktröja för det va så jävla härligt väder! sen vart det hemma match med mina innebandytjejer, sjukt skönt med vinst! sen vart det då lagferre med mina brudar och jag hade riktigt roligt förutom att kvällen kunde slutat bättre .. sjf ;) igår tjockade vi med pizza och chips med dipp, haha härligt! nu sitter jag och spelar musik på högsta nivå och ska pallra mig iväg till ilian för lite fys ( vilket behövs ) imorgon blir det jobb, stall och ännu mer jobb. och så ser väl veckan ut, en massa jobb. vuxenpoäng?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: