2011-03-08 | 18:12:19

it takes a moment to assess the sin she’s paid for

idag är det fettisdagen till all ära, med andra ord MIN dag! tröck precis i mig en semla med vaniljkräm ( om man nu får kalla det semla? ) och känner mig ganska lycklig att jag ska träna ikväll! har iallafall haft en jätte bra dag förutom att jag saknar min älskade häst ;/ ber till gudarna att bilen funkar snart så jag kan ta mig dit! har iallafall jobbat till halv fem och höll på att slockna i bilen på väg hem, fick supergod kycklingsallad av mamma och nu hamnade jag här. ska byta och och träffa min amalia innan kvällens innebandyträning. känner mig lite lycklig idag ( tror det beror på vädret ) och vill inget hellre än att ta en ridtur imorgon, hoppas! jag har världens finaste vänner och världens finaste pojkvän. ingen kan någonsin ta tillbaka det du gjort.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: