2011-03-09 | 19:41:54

If I fell to pieces, you'd heal this pain I feel

måste säga att jag känner mig en liten smula lycklig eftersom jag tvingade med mig mamma till stallet så jag fick träffa min älskade häst! jag tror och hoppas att han va lite glad över att se mig iallafall :) börjar själv tro att jag är dum i huvet men funderar starkt på att bli avsläppt i stallet efter jobbet, rida och fixa och sen springa hem? vill bara påpeka att det äre typ 8 kilometer hem .. får se hur det blir med den saken! har iallafall haft en jätte rolig dag på jobbet och jag måste bara säga att jag har fan världens bästa jobbarkompisar! helt plötsligt har jag jätte mycket tid över och somn strösslet på glassen är jag hemma själv ikväll! ska kasta i mig något att äta och är så illa tvungen att städa mitt rum. imorgon ser jag fram emot kvällens innebandträning och hoppas att den går betydligt bättre än i tisdag eftersom jag är astaggad inför match och lagferre, GE MIG DEN 12e! idag ska jag sova utan erik, det kommer ju verkligen gå bra ( NOT! ) nu blir det mat framför BB, dårar!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: