2011-03-04 | 10:42:54

i know there's good times beyond that pain

måste ju säga att jag känner mig betydligt bättre idag än vad jag gjorde i förrgår. självförtroendet kan väl finputsas betydligt men orkar inte riktigt ta tag i det nu. har sovit med erik hela veckan och börjar bli bortskämd, lyllos mig! va uppe betydligt mycket tidigare idag om man jämnför med resten av veckan och jag känner mig faktiskt ganska pigg. så därför ska jag försöka få lite ordning på mig själv innan jag städar rummet och tvättar bilden (vuxenpoäng till mig) sen ska jag träffa amalia en stund, ta en ridtur med sandra och sen ska jag och matilda skjutsa grabbarna till västerås. ikväll blir det iallafall fredagmys med min kära familj som tycker jag är borta för mycket ;) imorgon blir det jobb och på söndag vette fan. idag saknar jag solen och längtar extra mycket till sommar och värme. och jag vill verkligen flytta hemifrån, jag vill det nu! någon som är villig att ge mig en lägenhet? antar att man längtar lite extra idag eftersom jag givit mig själv fuxenpoäng ;) jag har iallafall världens finaste vänner!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: