2011-03-03 | 14:11:01

although there’s pain in my chest i still wish you the best with a fuck you

jahaja, dålig uppdatering måste jag väl säga. har sån jävla svacka i livet .. eller jag har väl egentligen allt jag behöver men jag känner mig allmänt less. vill verkligen ha energin till att gå ner i vikt men jag känner mig bara trött hela tiden. jaha vad har hänt sen sist? spenderar mest tid med min mina pojkvän och mina fina vänner. idag är det vårväder och jag bara älskar det! amalia drog med mig ut i solen en stund, vilket jag tackar för och så har jag varit hos min bästa anton en stund. nu ska jag kasta i mig lite mat, städa mitt rum (med musik på högsta nivå) och sen blir det en härlig ridtur. ska sola innan innebandyträningen ikväll och idag ska jag sova utan erik på flera dagar .. hur ska detta sluta? imorgon ska jag tvätta min bil och på lördag blir det jobb, skööön vecka. jag vill ha och behöver den 12e nu, då det vankas lagfest! nästa vecka består av mycket jobb vilket gillas. jag har alltid velat ha dig, det tog mig bara lång tid att inse det.
1 Kommentarer
Anonym:

i love youuu<3

2011-03-03 | 14:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: