2011-03-06 | 18:11:44

although i've made up my mind, my heart is refusing me

man kan väl börja med att säga att jag har haft den slappaste söndagen på länge och värre kommer det nog bli. har iallafall gjort lite nytta och tagit en ridtur i det fina vädret. red en timme idag och sacke är bara så fin! längtar tills all vinterpäls faller av så det kanske kan bli en häst av honom? funderar starkt på att ta en springtur med tanke på att jag och erik ska köpa en fet jävla godispåse och glo på BB ikväll .. imorgon är det dags att bli lite vuxen igen. blir iallafall både powerwalk och springtur med tanke på att vi inte har någon fys. ska fylla på spolarvätska och dammsuga bilen och dagens höjdpunkt kommer bli solning med min amalia! sen består veckan mest av jobb, träning och ridning och måste inse att jag fasar för att sova själv med tanke på att jag har sovit med erik typ 8 dar i rad ;p jag ska beställa kläder från H&M, måste väl slänga dit ett puss på det kompis!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: