2011-07-20 | 18:34:26

you everything, and even more


jaha då har den här dagen gått. har varit i stallet och ridit med micha (som vanligt nu för tiden ;p) och kom precis hem. känner mig bättre i huvudet men måste lyssna på kroppen. så istället för att fysa med innebandytjejerna som jag vill mest av allt just nu så bäddar jag ner mig i sängen och glor på 17 again. allt jag vill är att trycka i mig en fet godispåse, men måste hålla mig till det nya livet som går riktigt bra förutom att jag inte kan träna. så efter middagen idag får jag snaska på lite melon istället. micha och cecci har varit så snälla att ge mig en massa fina bilder på min förövrigt fina häst. men nu för tiden kan vi bara inte sluta bråka. han ska få vila imorgon och så hoppas jag på att det blir bra snart igen. han bara är stark och reser sig på bakbenen och är allmänt osammarbetsvillig. vi red ut en sväng, red i paddocken och hoppade lite. hoppningen går as bra förutom att han är stark :) han är världens finaste och världens duktigaste men tror vi båda behöver ett break. dock fick jag mycket beröm av stallets nya hovslagare som tyckte jag gjort ett riktigt bra jobb med sacke :) i love you ♥
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: