2011-07-15 | 10:18:45

we wrote our names in blood

hur kan man bli så trött av att vara ledig? dock har jag sovit väldigt dåligt i natt och skulle behövt ligga kvar en stund till. igår vart en mycket bättre dag än jag hade förväntat mig. va hemma en stund och sen vart det en liten mys picknick med lovisa och tessan i klosterparken. vi käkade jordgubbar, blädrade i tidningar och pratade alldeles för mycket killar ;) sen tog vi en sväng på stan och köpte hårfärg sen vart det en supergod sallad på café magnifik. sen åkte vi hem till lovisa och färgade varandras hår. kvällen spenderades med min sandra i stallet och är nog lite smått stolt över henne som klarade sin riddebut alldeles utmärkt ;) hoppade naturhindren som står i ena hagen, huuuuur kuuul som allra heeelst! nu sitter jag här och häckar och ska snart göra mig iordning för att åka in till stan. ska hämta grejer, handla och tanka. sen blir det en heldag i stsllet med micha. det blir ridning, fix i stallet och tjejsnack :) ikväll orkar jag inte riktigt hitta på något så det blir en powerwalk och kanske bio med älskling! imorgon blir det middag med bästis och linda. jag måste bara säga att jag har världens finaste vänner!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: