2011-07-25 | 11:08:23

if it's worth having it's worth fighting for

jahaja, då har den här helgen farit förbi också. har jobbar hela helgen och känner mig fan trött. jobbar nu mån, tis, ons och sen blir det lite ledighet igen, sköönt. har iallafall inte gjort så mycket mer än att jobba, självklart varit i stallet med fint sällskap. idag ser jag äntligen fram emot en fysträning med innebandytjejerna efter dagens jobb och ridtur. så jävla skönt att få komma igång och träna igen, tror erik ( min personliga tränare ) också tror det ;o sitter och planerar min 20 års fest för fullt, nördig som jag är. extra nördig blir jag ju eftersom att det är tre månader kvar tills jag fyller, haha! ja, det händer inte så mycket annat i mitt liv förutom jobb, träning och ridning. men vafan. i helgen hoppas jag att det blir lite ferre eftersom det suger i partytarmen och jag saknar mina vänner! tränigen går iallafall framåt och har äntligen börjat gå ner i vikt igen. i höst kommer pengarna rulla in så då blir det till att göra min efterlängtade tatuering, wiiiiiie! jag älskar sacke, puss!

1 Kommentarer
Alicia:

Hej!



Koos kan inte ha ett skarpare bett då han har ont i en tand just nu. Jag har tänkt köpa ett vanligt rakt tränsbett (han kan bara ha raka) för att växla lite mot gummibettet.

Han har ingen nosgrimma, och han sticker inte, men han har en "grej" under hakan, vet inte riktigt vad det är, men det ska iallafall komplettera mot nosgrimman.



Kram Alicia

2011-07-26 | 11:58:13
URL: http://ullbrostallet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: