2011-07-17 | 11:42:04

the world is ours

jag älskar när man vaknar och får den känslan att man kan ligga kvar i sängen .. och lika mycket hatar jag att man måste kliva upp ändå för man håller på att kissa ner sig! har haft en hyfsat bra helg. i fredags hade jag en heldag i stallet med micha. vi städade, fikade och red. hur mysigt som helst! ochpå kvällen gick vi på harry p, som får mycket väl godkänt :) igår va jag snurrig i huvudet hela dagen och trodde jag skulle svimma, blodsockerfall? så det vart ingen ridning med iallafall lite mys i stallet. kvällen spenderades hemma hos bästis. anton och linda bjöd oss på jättegod tacopaj och ännu godare dessert! sen vart det två filmer, godis och chips! en riktig toppenkväll! vaknade nyss och ska krypa ner i sängen igen för att glo på några avsnitt av the big bang theroy, sen blir det en powerwalk, en ridtur med micha och en tur in till stan. ifall att någon undrar så har jag väldens finaste häst ♥
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: