2011-07-29 | 10:02:42

the greatest thing you'll ever learn is just to love

ruskigt skönt att träningvärken börjar gå över. va iallafall upp i gånsta med innebandylaget igår .. det gick knappt att springa eftersom att benen va tunga som stockar. har lovat mig själv att vila idag men tror inte jag kan låta bli att ta en powerwalk. sov inte speciellt länge även fast jag velat men det känns skönt för då kanske jag kan få lite gjort idag. måste bara berätta att min häst gick hur bra som helst igår, man kan tro att han är en helt ny häst? red iallafall i paddocken och eftersom han gick så fint vart det några skutt i hagen. vet inte vem som tycker det är roligast, han eller jag? hoppade iallafall 80 vilket är det högsta vi hoppat :) hoppas verkligen att det vänder nu! ska iallfall till stallet senare och idag kommer han bli bortskämd med morötter för vickan och ossian kommer och ska mysa lite. ikväll blir det mat och alkohol hemma hos bells, myyyyyyys! på tisdag ska jag till hanna, i can't wait! just nu längtar jag till höst och stubbåkrar men längtar ännu mer till min födelsedag! pussssss
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: