2011-07-26 | 20:33:27

she'll never fly, unless she's high



shit vilken träningsvärk jag har! dock känns det sjukt skönt att vara tillbaka med innebandytjejerna och få komma igång oh träna igen. igår vart det en ridtur efter jobbet (bilderna nedanför visar precis hur bra det gick ..) och efter det va det dags för fys, i like! sen träffade jag min kära amalia en stund innan jag åkte hem och astade mig i sängen. idag har jag jobbat och ridigt, efter mycket resande och bråkande gick han äntligen riktigt fint och avslutade ridpasset med en jättebra galoppfattning på vallen. duktig som jag är har jag också tagit en powerwalk med amanda och måste säga att det är fan så mycket roligare att gå när man har sällskap. nu ska jag slänga mig i duschen oh bädda ner mig med mitt naturgodis. imorgon blir det jobb innan tvp dagars ledighet och efter jobbet blir det en fika med amalia och ännu en fysträning. pusssss
1 Kommentarer
Amanda:

Tack för idag gumman <3

2011-07-26 | 20:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: