2011-07-19 | 13:06:57

me against the world, the world against me



fan va tråkigt det är att jobba när alla andra är lediga. första arbetsdagen igår. den gick iallafall ganska snabbt och det va skönt att komma iväg runt tre. då åkte jag och micha till hööks och införskaffade lite grejor till min älskade häst. det blev ett fleecetäcke, en grimma, lindor och en padd :) sen vart det putsa, dusha och pyssla i stallet eftersom att det regnade alldeles för mycket för att rida. åkte in till stan för att hämta erik och passade på att beställa mat från misto uno, woops. sen vart det mys i sängen en stund och klockan 8 fick jag för mig att åka till stallet. jag och micha red ut en sväng och fick lite solsken på oss. va inte hemma förns halv elva och somnade efter halva paradise hotel avsnittet. den här dagen har gått sjukt fort och det som gjorde min dag var att hanna kom och åt lunch med mig. snart blir det en ridtur, sen en powerwalk och ikväll ska jag bara slappa. imorgon blir det mer jobb och en efterlängtad fysträning med mina innebandytjejer!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: