2011-07-27 | 11:01:53

it's coming around again

kan nog inte riktigt förklara med ord hur mycket jag älskar min häst. det känns så jävla tråkigt att vi bara bråkar nu för tiden, det är verkligen inte så jag vill ha det. hjärtebusen ska iallafall få vila idag, tror att han tycker det är rätt skönt. känns skit att behövt jobba idag när det för en gångs skull är soligt ute. ser fram emot en eftermiddag med amalia iallafall. vi ska fika och hämta mina kläder från H&M! ikväll blir det ännu mer fysträning, vilket får mig att fundera på hur fan min ömma kropp ska palla det? plus att erik tvingade mig att göra 100 situps igår kväll, jätteroligt när man har as ont i magmusklerna. jaja. imorgon är jag ledig och kan gissa att nästan hela dagen kommer spenderas i stallet. på kvällen blir det en springtur igen och på fredag ser jag fram emot att träffa min fina vänner. nu ska jag ta mig något att äta. pusssss

1 Kommentarer
hanna:

men lilla kussemurre! det kan ju vara enkla saker som att kolla upp munnen, byta bett, sadeln kanske inte riktigt ligger lika bra om han har musklat sig mera. kolla lite sånt, det kan ju vara orsaken till att han reser sig och bråkar med dig hela tiden ;)

2011-07-27 | 22:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: