2011-07-20 | 13:01:52

chasing patterns across a personal map



är så jävla less på det här! för det första har jag varit yr i huvudet sen i fredags och som grädden på moset har vaknade jag upp med urinvägsinfektion imorse, härligt. efter jobbet blir det en ridtur som vanligt och så hade jag ju tänkt att fysa med innebandytjejerna, blir antagligen inte så med tanke på mitt huvud. imorgon är jag ledig igen men måste kliva upp med tuppen för att vara hus husläkaren klockan 8 .. sen blir det en lunch med min saknade annab och så antagligen en massa pyssel i stallet. på fredag tänker jag tvinga min kära vän amalia att spendera lite tid med mig. i helgen blir det en massa jobb på haga. slänger upp en bild från midsommar för att det suger lite i partytarmen och för att jag saknar mina fina vänner. ikväll lägger jag bilder på alla nya grejer till sacke och bilder från ridningen igår. dessutom har micha lovat mig att göra en header till bloggen, vilket betyder att ni måste fortsätta läsa! jag har världens bästa pojkvän. puss på er!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: