2011-07-14 | 10:37:54

call me a traitor, i'm just collecting your victims

är hemma efter en underbar vecka i grekland med erik. vi har verkligen bara tagit det lugnt, vilket jag behövde. ätit en masa god mat, solat och badat, druckit alkohol och ätit alldeles för mycket chips! måste säga att det känns ganska tungt att vara tillbaka till verkligheten men jag är iallafall ledig tills på måndag. köpte med mig ett par springbyxor hem så nu har jag verkligen en anledning till att ta mig ut och springa, vilket är bra eftersom jag ligger i hårträning efter en veckas svullande. är grymt sugen på att dra igång försäsongen och ännu mer sugen på att komma igång att spela innebandy! idag ska jag bara njuta av mig ledighet och kanske lägga mig i solen en stund? ikväll blir det ridning och picknick med sandra. jag älskar mitt liv.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: