2011-07-28 | 13:31:02

bring me back to yesterday



tror allt att det bor en liten shopaholic (stavning?) i mig. fick hem mina kläder från H&M igår så därför strosar jag runt i min nya mjukiströja och bara njuter. efter jobbet igår vart det en sväng på stan med min amalia. det vart en sallad på "sallad och sånt" där vi fick sällskap av bella och viktor, najs! sen hämtade jag erik och åkte hem en stund innan de var dags för fys. benen har nog aldrig varit så stumma som dom va igår, kunde knappt koppla påvägen hem! träningen går iallafall utmärkt och jag märker redan jättestor skillnad vilket gillas. ikväll blir det ännu en löptur med lagen men innan det ska jag ta en ridtur med stalltjejerna. plus att jag och erik varit tillsammans i ett halvår idag så självklart håller jag tummarna för lite mys ikväll. imorgon ska hästen bli bortskämd och på kvällen blir det till att göra stan osäker med mina fina vänner! på lördag och söndag blir det jobb .. attans! nöter paramore's monster och bara älskar det!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: