2011-12-17 | 10:29:21

you make me come alive

om det finns någon frivillig, vänlig själ som vet vad jag ska göra åt mina öron så får ni hemskt gärna hjälpa mig. vet inte riktigt vart jag ska ta vägen längre. nu sitter jag och väntar på att erik ska vakna så vi kan gå ner på stan, ska till apoteket och sen ska försöka tvinga in honom på H&M eftersom jag har 20% på valfri vara. sen ska jag ut till stallet. idag ska jag rida med bett igen. första gången sen i sommras typ. kameran ska iallafall med. sen ska jag kika på mina innebandytjejer när de spelar vår sista match innan vår julledighet och sen kika på eriks match. ikväll hoppas jag på god mat och mys för att göra mig frisk. imorgon ska jag till stallet. hade tänkt att putsa allt, rensa bland alla grejer och pyssla om sacke lite extra. sen ska jag till västerås om jag hinner. på måndag är den sista arbetsdagen. vi har brandutbildning och så kommer jultomten, håller tummarna för att jag är frisk då. nu ska jag gå och hoppas i sängen lite och väcka min sambo!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: