2011-12-02 | 13:04:10

you got my heartbeat runnin' away

förlåt kära bloggen men jag har verkligen inte haft tid att blogga på sista tiden. igår flyttade vi äntligen och vi hann med riktigt mycket faktiskt. måste tacka mamsi, svärmor och victor som hjälpte oss :) idag ska erik och victor hämta soffan och sen är det bara köksbord kvar och det kommer erika med på söndag :) är typ helt slut i kroppen oxh har typ träningsverk i rumpan. men ingen rast ingen ro .. ska kila iväg till jobbet snart för att jobba julbord, vilket betyder att det inte blir en lugn stund. imorgon ska jag och micha raka sacke, sen ska jag och matilda åka till IKEA och sen vill jag spendera kvällen hemma i nya lyan faktiskt. bilder kommer senare. jag älskar min sambo!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: