2011-12-21 | 16:47:55

walking wires over a traincrash

jag är på as dåligt humör .. fråga mig inte varför. har iallafall haft en super bra dag med erika. vi käkade på stan, det blev en nachotallrik på wendys. sen har jag lyckats köpa klart alla julklappar, jaaaa! sen gick vi hem till erika och jag måste bara säga att hon är en räddare i nöden. hon har lånat klänningar till mig så jag har något at ha på mig på nyår + en tröja jag kan ha på mig imorgon, det kommer bli hur snyggs som helst med röda läppar! kom precis hem ifrån stallet, skrittade ut med cathrine och elle och bara mös. blev lite arg på mitt hjärtebus för att han inte lyssnar på mig men annars så. nu ska jag slänga i mig lite mat och göra mig klar för DM matchen ikväll. imorgon tar snälla cathrine hand om min häst så imorgon ska jag ta sovmorgon, fortsätta mitt vampire diaries maraton, handla och fixa inför kvällen. imorgon kväll blir det julavslutning med klubben. yippie!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: