2011-12-12 | 21:39:59

they look good and they feel wild, but it won't never be enough

jag känner mig fan lite förbannad! är jävligt trött på att folk slänger ord i munnen på mig och försöker tala om för mig vad jag ska tycka, säga och göra. jag har väl för fan en egen vilja? jag vet att alla gör misstag och det är väl OK? det kanske är bra om man tar reda på lite mer fakta innan man kastar ur sig saker? jag är iallafall jävligt less på att folk har jävligt lätt att tala om för mig hur dålig jag är på saker och att allt jag gör är fel .. gör man aldrig något bra eller? jag är det jag är och tänker fortsätta vara den jag vill vara. oavsett hårfärg, vilkt och klädstil ska väl jag också duga som jag är? ursäkta min ilska och mina svordomar.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: