2011-12-12 | 21:51:16

like glitter is raining on me

jag är iallfall mycket nöjd med mitt löshår. nästa gång jag ska färga håret ska jag färga löshåret också så det blir precis samma färg. längtar till morgondagens innebandyträning och hoppas på att förbränna några kalorier. imorgon ska jag bara skritta ut barbacka så skrutten får vila lite. usch va jag längtar till att vara ledig, det ska bli så skönt. är också välidgt glad att jag lyckas klämma in mina vänner här och där. har mycket att se fram emot nu framöver. den 22 är klubbfest, den 25 ska vi fira matilda och gå ut och sen börja min fasta anställning i januari. om några dagar kommer svärfar hit och sätter upp de sista hyllorna och kökslampan och det kommer bli super. är nästan lite stolt över mig och min kära sambo .. inge bråk och har städat och rent och jag menar .. hur många får ugnsbakad falukorv i matlåda lixom? nu orkar jag verkligen inte skriva mer idag. har lovat bilder på lyan och måste bara få tummen ur röven och orka dra fram kameran, jaja, puss.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: