2011-12-12 | 21:32:16

it's not the way you plan it, it's how you make it happen

dumma mig! nu har jag varit alldeles för dålig på att blogga igen. om det är någon som behöver jul ledighet så är det fan jag, längtar till sovmornar. ja vad ska man säga? dagarna knallar på och jag gör inte så mycket annat än träna, jobba och rida faktiskt. har fått riktigt fint i lägenheten och som pricken över iet så kom magnus och eva med en matta til köket så nu är det lite mer hemtrevlig där också, tack snälla! helgen har iallafall varit bra. i fredags vart det en myskväll med erik. glodde på vampire diaries och käkade godis. hade stallhelg på lördagen och red på ängen med micha (därav bilden). på kvällen firade vi min fina sandra och jag hade en riktig toppenkväll! söndagen spenderades i soffan med min sambo. pizza, chips och dipp stod självklart på schemat och dagen hade kunnat varit bättre. det bästa med söndagen var den mysiga ridturen på gräsbanan med micha, vilket fick mig på bättre tankar. har jobbar idag och hann med stallet en snabbis. red i paddocken, vilket behövdes eftersom det knappt har gått att rida så behövde jag rida igenom honom lite. och han var hur fin som helst, lite pigg med sammarbetsvillig. nu har jag fixat mat och matlåda till erik och ska ta två mackor innan jag duschar och slänger mig i sängen. hörs imorgon! puss
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: