2011-12-22 | 12:27:40

is someone getting the best of you?

jag känner mig fan lycklig! allting känns bara jättebra idag och det var länge sen jag kände så. undra om det är de tre målen från gårdagens match eller om det är något annat? förövrigt har jag sovit ganska dåligt i natt pga huvudvärk och ont i halsen men nu känner jag mig piggare. kom hem sent igår efter DM vinsten mot arlanda. riktigt skönt med en 8-0 vinst och 3 mål. nu har jag gjort mig klar och ska ner till mamma för att hämta lite saker, tex min älskade one peace och lite annat. sen ska jag till systemet och sen ska jag handla. när jag kommer hem ska jag äta mat, städa och tvätta ( man kan tro att jag har gått och blivit hemmafru? ) sen ska jag göra mig klar för kvällens festligheter. hoppas den här känslan är kvar hela dagen! vad tycker ni om min nya mössa?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: