2011-12-19 | 11:01:30

I keep building walls up but you tear them down

jävla piss säger jag bara! vaknade upp imorse alldeles snurrig i huvudet, ont i öronen och ont i halsen igen .. jag trodde ju att jag var frisk! jag ville ju komma igång och träna ordentligt igen och börja med mina duktiga powerwalk men icke sa nicke! blir iallafall en smula lycklig när jag kikar ut igenom fönstret för det är ett tjockt lager med snö på hustaken! igår hade jag och min sambo julmys med tomtegröt och smörgås med julskinka på. jag var till stallet och red med bett för första gången på väldigt länge och det gick precis som jag hade förväntat mig .. åt pipsvängen! idag skulle jag och micha rida till ridhuset men tänker tvinga henne att rida ute i snön med mig. såhär såg min älskling ut igår och måste bara påpeka att han har en tendens att se lite lidande ut på kort. kör nog ungefär samma idag fast med hackamore. längtar till löning för då ska han få julklappar i form av ett nyss schabrak och vita lindor. puss på ett ganska värdelöst inlägg.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: