2010-03-24 | 15:39:48

you're not a judge but if you gonna judge me, sentence me to another life



yes people, nu är det dags för change! alot of change! gå ner i vikt, tatuera mig, ändra klädstil och börja bry mig om mitt utseende. det enda som egentligen stoppar mig är min självkänsla som kommer sjunka om det inte blir som jag vill. jag menar .. jag kan inte sminka mig som jag vill för mina ögonfransar är fucked up, jag kan inte ha de kläder jag vill ha för de sitter inte bra på mig för fem öre men vi sak lösa detta .. me, myself and i :)
3 Kommentarer
sandra:

Skärp dej nu gumman...du är fin som du är =).....Klädstil...hm...har du provat ett par snygga jeans =) du skulle bli kanonsnygg ;) Puss.puss /mamma

2010-03-24 | 15:45:30
URL: http://sandradahlin.blogg.se/
denise wallberg - ♥:

aw, du är säkert fin som du är, har inte sett dig, men om man inte är nöjd med något hos sig själv så ska man ju självklart ändra på det =) det viktigaste är ju ändå vad man själv tycker! :)

2010-03-24 | 16:27:33
URL: http://denisewallberg.blogg.se/
vågar inte säga mitt namn, men kärlek till dig:

Världens snyggaste, bästaste, finaste, underbaraste sandra!!! nu måste du väl ändå skämta med mig? gå ner i vikt? vart behöver du gå ner i vikt? jag blir så ledsen när du säger så hela tiden:/ jag blir verkligen det.. vet att det inte spelar någon roll vad jag än säger, men du behöver verkligen INTE GÅÅ NER ETT KILO TILL!!!!! snart finns det ingen sandra kvar :O

2010-03-24 | 19:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: