2010-03-23 | 17:42:14

there's something wrong, cause everybody knows

idag är jag less, jag är less på skolan, mig själv, folk som låtsas bry sig, folk som inte fattar .. allt! jag vet inte riktigt hur jag ska få bort den känslan, den har varit där hela jävla dagen. klassen dock, börjar bli bättre igen, vilket gillas .. mycket! dagen har varit väldigt lång och det är skönt att äntligen vara hemma! ikväll blir det innebandy träning och desperata hemmafruar! imorgon blir dock en dag jag inte ser fram emot. suck.


1 Kommentarer
Malla:

Ja, jag har funderat jättemycket. Ska faktiskt bo i hus ute vid min pappas gård (cykelavstånd från stan också), så jag är nog nästan helt bestämt på att ge mig ut o hitta en ny häst. Det finns inget som säger emot än. Det skulle vara om jag fick ett jobb o inte skulle ha tid alls. Men det tror jag inte ;) Å andra sidan har jag ju dig!

2010-03-24 | 11:20:38
URL: http://alotlikemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: