2010-03-15 | 13:46:42

i’ve seen it all, i’ve got nothing to prove

tänkt att kanske lilla sandra är påväg att ta tag i sitt liv? ;o jag gick en lång promenad igår, har varit ute och sprungit idag, har börjar köra på körskolan och ska börja köra två gånger i veckan, jag jobbar extra och det känns bara som att jag är på rätt spår igen, vilket känns väldigt skönt! måste dock ta tag i pluggandet med mitt projektarbete men så tänker jag att jag ska använda tiden man har till det i skolan .. jag är bäst!

3 Kommentarer
Malin:

Vad roligt att du känner såhär Sandra!!

2010-03-17 | 00:49:52
URL: http://alotlikemalin.blogg.se/
Malin:

Vad roligt att du känner såhär Sandra!!

2010-03-17 | 00:50:56
URL: http://alotlikemalin.blogg.se/
Jo:

Hittade din blogg på nätet! Blev så glad. Saknar dig o Sarah massor... Men ni kommer säkert kunna få jobba extra vad det lider Blir ju sommar snart o då blir det nog bra fart alla dagar!

Anv faktiskt ditt citat t min MSN-satatus. den säger det mesta om mig hehe.

Sköt om dig nu o så styr du, jag ,Sarah o Lillis upp en fika eller nåt annat kul snart.

Lycka till m körkortet, det kommer gå bra du är driftig som f-n!

Och nåt jag lärt mig när det känns tufft:

"Se dina misslyckanden som lärare,

inte som begravningsentrepenörer ;)



Kram MiniJo

Kramiz MiniJo

2010-03-18 | 20:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: