2010-03-16 | 15:32:15

if the road that we walk upon should turn back and not straight on

första dagen i skolan på tre månader .. känns konstigt och jag får ont i magen när jag tänker på hur mycket vi har att göra .. redan! och jag kör igång hårt redan imorgon. det blir plugg, simning och balklänningsprovning med sarah banana! usch, jag får lite ont i magen när jag tänker på att hela veckan + helgen redan är planerad ;o på torsdag ska jag träffa rita, sen träning, på fredag är det ferre hos louise som fyller 19! på lördag är det sista seriematchen och kanske lagfest, annars ska jag tvinga älskling att bjuda mig på bio så vi kan se "remember me". nu ska jag kika på top model, sen blir det mat, lägenhetsvisning och innebandyträning!
kisses!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: