2010-04-16 | 09:28:44

you are your own worst enemy, you'll never win the fight




vaknade upp men en uppfriskande jävla huvudvärk, suck. igår vart det inget inlägg pga tidsbrist. gårdagen behöver vi egentligen inte prata om, jävla cp dag. men gårdagens höjdpunkt var innebandyträningen och innebandytjejorna ♥ idag är det äntligen fredag efter en vecka som har gått jävligt snabbt. ska ner och handla grejer till morgondagens händelser ;) sen ska jag pallra mig ner till skolan för att ha en simpel liten idrottslektion. efter skolan hoppas jag att jag får träffa sjuklingen judith innan jag ska ta mitt pick och pack och sticka hem mot munkan! kvällen ska spenderas med chips på soffan, i like! puss vaaah!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: